2024. sze 04.

Becsengettek!

írta: Swc Szu Szandra
Becsengettek!

20240830_204422_3.jpgHa valahol már nincs meg az, amit keresel, vadász újat. Ne várd a csodát lépj és tedd meg, így hát újabb privát helyet látogattunk meg egy forró, nyári péntek estén. A változatosság gyönyörködtet egyébként is, valahogy ezek a bulik úgy vannak tartva, mintha a szervezők összebeszéltek volna, alig-alig ütközik az egyik party a másikkal.

A tematika ezen az estén az iskolakezdésre való tekintettel a diáklányok és tanárnénik.

Szerintem a pasik legnagyobb fétise az iskolás lány, és mivel a szerepjátékokat sem vetem meg és imádok beöltözni, hát persze, hogy picsatakaró, térdzokni, két copf és nyalóka volt az esti szettem természetesen az elengedhetetlen tűsarokkal.

A hely Budapesten található, a külvilág elől elég jól elrejtve. Nem is gondoltam a bejáratot elnézve, hogy ilyen igényes lesz a hely. Boltíves pincehelység, sötét falakkal, igényes falfestéssel, zárható szekrényes öltözővel, patent mellékhelyiséggel és nem utolsó sorban légkondicionálóval.

A társalgó részben egy önkiszolgáló bárpult, minőségi italokkal és körben vörös bőrkanapé. A szexküzdőtért egy elkülönített boltíves kisebb helység, ami szintén vörös matraccal van borítva. Nagyon ízléses és hangulatos a hely, nem ordít a zene, nem sötét. Teljesen beleszerettem. Nagyjából 50 fő számára kényelmes kis buli tartható itt, persze ismerős arcok voltak rendesen. Szépen lassan zárul a kör, mert talán, ha két-három ezer ember űzi ezt a remek szabadidős tevékenységet Magyarországon. 😊 A legnagyobb szerencsémre azért a külföldi bikucik is fel-fel bukkannak ezeken a partykon. Hogy is magyarázzam a romlott bizonyítványom, raszta hosszú haj, elég étcsoki bőr, elképesztően húsos puha száj, izmos test, kemény fenék. Mondjuk ezt a vádli közepéig felhúzott zokni divatot a csávók körében nem igazén értem, de igyekeztem nem tudomást venni róla. Ennyit a kopasz, kékszemű fétisemről. 😊 Éppen pont az ellenkezőjét kóstoltam meg nem kicsit ezen az estén. Azt a betyár úristenit, micsoda szexpartner a húsz centis kőkemény csodával a lába között.

Gondolom unjátok már ezt a méret és keménység mániám, de valami elképesztő élvezet számomra órákig pörögni egy kemény, kitartó 18+ kolbászban és ha még vastag is, hát….. Teljesen beleremeg minden porcikám, még most is, ahogy ezt írom, tiszta libabőr leszek a gondolatától is micsoda mesés sorozatos élvezést kaptam ettől az Étcsokitól. Nagyon egymásra találtunk, én imádok élvezni, ő meg imádta a sorozatos orgazmusaimat nézni. Hát igen, néhányan ti igazi férfiak valamiért oda vagytok a női arcért, amikor élvez, ráadásul én nem is az a csendesen sóhajtozó nőszemély vagyok. Teljesen bepörgettük egymást, uram meg csak hüledezett, hogy még mindig és még mindig hancúrozunk.

A mosdóban futottunk össze és megjegyezte igazi iskolás lány vagyok, szívesen játszana velem.

„Később, nagyon szívesen” Valóban ezt sikerült kinyögnöm? 😊Kegyelmes ég, milyen hülye picsa tudok lenni. Nekem ehhez még kell egy kis lazítás és inspiráció a mai estén.

Visszacsattogtam a közösségi térbe és a bárpultnál kevertem egy caribien koktélt magamnak az ananászos poharamba. És jött is az inspiráció az egyik lány rámászott a villogó hozencsúzlis pasira és heves pettingben kezdet a társalgó vörös kanapéján. Szóval ez itt így működik. Ám legyen. Elkezdtem a nyalókám szopogatni és megkínáltam vele Étcsoki hősünket. Nem kellett kétszer ráutaló magatartást tanúsítanom, hipp-hopp már az ölében ültem és hevesen csókolóztunk. Némi előjátékot követően bevonultunk a játszószoba vörös matracára, ott már a korábban inspirációval szolgáló párunk, már javában halmozta az élvezeteteket.

Természetesen „életem értelme” (az uram) velünk tartott. Ő valahogy továbbra is az én műsoromra kíváncsi és nem nagyon próbál fel rajtam kívül senkit sem a klubokban. Állítása szerint én vagyok az istennője, nem nagyon érhet a nyomomba senki. (Ugye ez milyen szép.)

Két farkat szoptam. Étcsokink csudafincsin ki is nyalt. Nyaltak közben fasz volt a számban. Csokika tolt hátulról közben csak a szokásos: uram farka volt a számban. És mindezek után jött, aminek jönnie kellet. Mint tudjuk szeretek felül is lenni, szeretem a saját ritmusomban baszni magam, attól tudok a legnagyobbakat élvezni. Nincs is annál jobb, ha felül vagyok és enyém a hatalom és alattam azt élvezik, ahogy élvezek. Ha azt kérem fojtogatnak, vagy markolják a fenekem, nem épp finoman játszanak a mellbimbóimmal, akár kézzel, akár szájjal. Ha akarok közben csókolózom, ha akarok akkor épp hátra hajlok. Enyém a hatalom és mégsem. Csak basztunk és élveztem, csak basztunk és élveztem. Hosszú tíz percekig csak élvezkedtem Étcsoki farkán, ahogy csak akartam. Egy bő fél óra után kicsit megpihentünk és elmentünk zuhanyozni együtt. Némi simogatás és csók után, visszatértünk a matracra és folytattuk tovább.

Nem nagyon variáltuk, folytattam tovább az eszeveszett vágtát, mert szükségem van arra, hogy a mindent elsöprő bizsergés végig fusson a gerincemen, az egész testem megfeszüljön, remegni kezdjen majd minden izmom elenged és kihagyjon a lélegzetem és az agyam is teljesen. Erre vágyom sokszor, nagyon sokszor, rengetegszer.

A kis magán számom után kicsit megpihentem és faképnél hagytam isteni barna paripámat. Kimentem vizet inni, kicsit magamhoz térni, kicsit cseverészni. Olyan fél óra alatt a társalgóban kicsit szellősebb lett, a tömeg megfogyatkozott így benéztem a játszószobába, ahol egy hatalmas ketrec tetején szintén ki van alakítva egy egyméter széles ágy. Felcsüccsentem az anaszász pohárkámmal a kezemben. Élvezettel bámultam a nagyjából tizenöt meztelen testet, ahogy kisebb csoportokban keféltek a vörös matracon, a pince sötét boltíve alatt. A szóló szöszi csajszi, akivel kint beszélgetem, is megérkezett, két újonc szóló bikát vadászott le és partyba vágatta velük magát. Nem nagyon volt már egy talpalatnyi hely sem a játszószobában, mögöttem is dugtak már a ketrec tetején, nem semmi erotikus látvány volt a sok összefonodás. A helyiséget belengték a kéjes sóhajok és a lendületes dugások semmivel össze nem téveszthető csattogó hangja.

Étcsokim is megérkezett és a nagy küzdőtér piros matracán találva egy majd nem egy négyzetméteres felületet leültetem. Letérdeltem elé kényeztetettem a számmal tövig bekaptam a banánt. Nem nagyon igényelte sokkal inkább azt várta, hogy a hatalmas, kemény farkában ismét basszam és basszam magam. Diktáljam a ritmust, élvezzek és csak élvezzek, ha azt kértem fojtogatott úgy, ahogy azt szeretem. Több mint egy órán keresztül csak lovagoltam, vonaglottam, vonyítottam. Élveztem és csak élveztem. Úgy kimerültem, mint még soha, de azért uramról mivel mellettünk feküdt, mert a tömeg itt is kicsit megfogyatkozott körülöttünk, azért szájjal gondoskodtam. Mélytorok, némi makk nyelvvel izgatás és kézrátétel pillanatok alatt meg tette nála a hatást és eldurrant, ahogy az illik: a számba. Imádja, ahogy az ondója a nyelvemen landol és azt szépen lassan kicsorgatom a számból.

Ez az este ilyenre sikerült. Egy afro pasival egész este, teljesen külön szigetként működtem, ipari mennyiségű orgazmussal.

Micsoda remek játékot tudnék Étcsokival és DT-vel hármasban rendezni. Bár Étcsokitól is olyan izomlázam van, mint még soha. Ez a két faszi, ha együtt kezelésbe venne, egész biztos, hogy hordágyon vinnének el, magatehetetlenné baszatnám velük magam. 😊

Úgy tűnik nálam is ”becsengettek”. Ez már egy kicsit tényleg kezd beteges lenni. 😊 Lassan ideje lesz mentálhigiénés szakembert keresnem, hátha tud valami jó terápiát a faszimádatomra, a csoportszex és sorozatos orgazmus mániámra. 😊

Szólj hozzá