2024. máj 25.

Dark Angels Night

írta: Swc Szu Szandra
Dark Angels Night

dark_angels_night.jpgEgy újabb kellemes május esti programon vettünk rész a közeli swinger klubban.

Ezen a rendezvényen mindenki megmutathatta a sötétebb oldalát, így az alkalomhoz illően, térd fölé érő fekete magasságú csizmában, fekete lakk fűzős ruciban, fekete lakk kesztyűben és nyakörvben jelentem meg.

Szerencsére most nem voltunk 70 fő fölött, így csak szuperlatívuszokban tudok beszélni az eseményről. Ennyi embernek maximálisan elég és tökéletes a helyszín.

Annak ellenére, hogy szerintem én voltam leginkább az alkalomhoz öltözve, mégis elvitték az orrom elől az este Oszkár-díját, de az azt követő hancúrozás kárpótolt mindenért. 😊

Megmondtam reszkessetek, érkezem.

Az igazat megvallva szívesen játszottam volna „Hókefélkét”, de a törpék többsége retteg tőlem, de ha mégsem, akkor a farkuk nem olyan kemény mint, ahogy azt én kedvelem.

Uraim a törpe jelzőt az én számból ne vegyétek sértésnek! Minden tiszteletem a tiétek és imádlak titeket, de hát mégis csak a mellemig értek. Édesek és megrontani valóak vagytok, csak merjetek és tudjatok velem mit kezdeni. Állatias hét törpe, nagy bottal. Erről álmodik a lány. 😊

Tehát:

Az előző parti tanuláságain okulva, bevetettem magam a sűrűjébe.

A gongszó után, elkaptam a pultos srácot. Cuki barna szem, klassz test, megfelelő méret.

Az öltöző előtti tükrös helyiség ágyán játszottunk, mellettük egy hármas vagy négyes csoportosulás volt. Nem igazán figyeltem a mellettünk nyalakodókra, de ők is nagyon jól érezték magukat. Cukikával kb. 20 percet hancúroztunk, leginkább szoptam és lovagoltam. Időnként a férjem farkincája is valahogy a számban landolt. Isteni a srác, hatalmasat élveztem a farkán lovagolva, miközben a melleimet harapdálta. Utána természetesen a számmal kielégítettem. Vagy visszafogta magát, vagy nem szokott hatalmas kiáradása lenni, nem túl sok ugyan, de azért jött belőle.

Ez követően újabb vadászatra indultam. KÉREM A KÖVETKEZŐT! 😉

Ezen az estén úgy tűnik mindenki megtalálta a számítást, így életem párjával beültünk a központi tér egyik kanapéjára, ahol a földön lévő matracokon két fiatal pár játszadozott egymással. Ez egyik pár hölgy tagja egy hihetetlenül csinos, fekete hosszúhajú, ártatlannak tűnő csajszi, akivel el kezdtünk csókolózni, mert éppen pont előttem kapta le az egyik szóló csávó hátulról.

A fekete hajú Démon nyakába kötél került, a szóló pasi a fenekét és a punciját paskolóval csapkodta, közben megízlelhette a szám után a puncimat is.

A kötél egyre szorosabb lett, a nyakán, emberünk hátúlról dugta és közben a paskolóval ütötte. Csak fojtogatta, ütötte és dugta amíg, a Fekete Démonon hatalmasat nem élvezett.

Nagy élvezettel néztük a kanapéról az urammal és mellettem az egyik majdnem törpémmel. A műsorszám alatt a fiúk farkincájával játszottam és gyönyörködtem a fekete szépség meseszép orgazmusában. Női szemmel is be kell vallanom, kibaszott szép és nagyon jó csajszi.

Az este java még csak ezután következett.

A szex felszabadít és nem ismer határokat és kommunikációs nehézségeket. Hogy van az, hogy a külföldi pasik mindig egy kicsit mások és különlegesebbek, mint a hazaiak.

Az este hátralevő részében szerencsém volt elég mélyen megismerkednem DT-vel. DT külsőleg teljesen átlagos, szemüveges, a harmincas évei végén járhat. Barna haj, barna szem. Valami eszméletlen katyvasz nyelven próbált velem kommunikálni és nem adta fel. Sajnos nem vagyok sem angolul, sem németül perfekt főleg, ha ebbe még magyar szavakat is keverünk, ennyi pia után pláne. Annyira kitartó volt, hogy megszántam és megnéztem mi van a gatyájában. Életem egyik eddig legjobb döntése volt.

A kanapén a bárpultnál előkerült a szerszám és hát, hogy is mondjam csak ilyenhez még nem volt szerencsém, alig tudtam bekapni. Tudom csúnyán rá vagyok izgulva a nagy férfi nemi szervekre, de ez álmaim netovábbja. Én ilyen vaskosat, hatalmasat, keményet életemben nem láttam maximum fényképen. Mit nekem elefántormány, ha van mamutormány is.

Hamar a ma már egyszer általam is használt ágyon találtuk magunkat. DT-t külön hozza magának a gumit és a síkosítót a méretei miatt. Jól csókol, jól nyal, szemüveg nélkül még kifejezetten szépek az arcvonásai is. Mondanám, hogy gyengéd, de nem az. Pont annyira vad és szenvedélyes, hogy szeretem. Nyalt, ujjazott és keményen tolt azzal a mesebeli mamutormánnyal, ahogy hanyatt feküdtem, közben a férjemet kényeztetem a számmal. Élveztem és élveztem. Uramnak annyira tetszett a látvány, ahogy DT munkálkodása nyomán visítottam és vonaglottam, hogy nem bírta türtőztetni magát és beleélvezett a számba.

Mi folytattuk tovább. Szoptam, tolt utána hátulról. Szoptam, utána lovagoltam, abban a hatalmas férfiasságban, az ujjaim elfehéredtek, ahogy a kéjtől szorítottam az ágy rácsos támláját. Reszkettem, bizseregtem, visítottam, megszűnt a világ. A lábam a legtöbbször a nyakában voltak és csak szorítottam a rácsot, majd eltörtem annyira kapaszkodtam. Legalább négyszer elélveztem. Ez valami isteni, földön túli élmény volt.

Szakadt rólam a víz a végére, pedig nem nagyon szokott. Majd kicsúszott a lábam, alig bírtam menni. Rettenésen éhes voltam, fel kellett faljam a büfét. Még jó, hogy csak egy röpke órát döngölt. Erre gyakorolnom kell, remélem legközelebb két-három óra hosszát úgy megpakol, plusz két-három vállalkozó szellemű férfival együtt, hogy végre tényleg nem fogok tudni lábra állni.

DT imádlak a mamutormányoddal együtt!

Szólj hozzá