2024. jún 12.

Let a dream(land) come true

írta: Swc Szu Szandra
Let a dream(land) come true

varazs2.webpEgy unalmasnak tűnő péntek estén ellátogattunk Kőbánya piros lámpás klubjába.

A klub egy családi ház felső szintjén található. A társalgóból csigalépcső vezet lentre, ahol jakuzzi és szauna és egy nagyobb nyitott játszótér található. Van egy kisebb tetőtéri rész is szexhintával, kukkoló nyílásokkal és pár kisebb helyiséggel, ide is csigalépcsőn lehet feljutni, úgyhogy a magassarkú aranyszandálom nem épp a legpraktikusabb viselet.

Az este szettje az aranyrucim volt fekete combfixszel. Vagy az önbizalmammal nincs baj, vagy nagyon önelégült vagyok, de megint sikerült a legjobb és legkihívóbb csajnak lennem ez alkalommal is. Ízlések és pofonok, de hát egy jelenség vagyok nem kicsi étvággyal és rengeteg gátlástalansággal. Ismét nem párokkal ismerkedtünk. Életem szerelme egyébként is a műsoromra vágyott, nem másik puncira. Fene a gusztusát, azt szereti nézni, ha visítok és vonaglok 3-4 fasszal körbevéve. Mekkora isteni találkozás a miénk, ő mozizni szeret én meg a sok-sok-sok és a még több faszt imádom. Térdelve isteni áldozatot tudok bemutatni nekik. 😊

Egy "klubszűz" srác oda szegődött mellénk és információkat, tanácsokat kért, és nem mellékesen kicsit bennem akart lenni. Cuki fiúka, uram talán még a nevét is tudja. Hát igen a férfiak jobbak a kapcsolat építésben én meg ilyen helyre baszni járok, nem lelket ápolni. 😊

Jó pár gin-tonik után a maradék önkontrolom is elveszítve cukikával és két jóképű, jótestű 30-35 körüli sráccal, mint ahogy a dívák szoktak a vörösszőnyegen, elvonultam a csigalépcsőn a nagy lépcsőzetes játszótérre, ami a hangulat kedvéért egy zsinór függönnyel van elválasztva a közlekedő folyosótól.

Ismételten senki nevét nem tudtam, senki neve nem érdekelt, de pillanatok alatt mind a hármuk gatyáját levettem és a számmal és kezemmel munkához láttam. Ekkor érkezett hátulról Papi, aki megkérdezte illemtudóan, hogy szabad-e? Papi, egy idősebb, pocakos úr, indiai vagy arab származású, a viselkedéséből és odaadásából megítélve valami vezető pozíciójú ember lehet, napközben egész biztosan öltönyben és nyakkendőben. Papi szinte egész este engem kényeztetett, amíg a fiatal fiúkákat sorba végeztem kifelé.

Sajnos ezek a fiatalkák nem bírják a tempóm, három-öt perc alatt elvéreznek tőlem. Elsőbálozó fiúnkat nagyjából három perc alatt tette taccsra a látvány, vagy a lyukam, mert erre pontosan nem emlékszem, de azért maradt és nézte a műsorom. Papi imádta, ahogy a farkán lovaglok és közben másik két farokkal játszom. Az uram meg csak nézte és nézte, ahogy cserélődnek a pasik körülöttem. Hol valakin lovagoltam, hol a hátamon feküdtem és a lában valakinek a nyakában, hol hátulról basztak úgy, hogy csak úgy csattogott, és mindeközben legalább két fasz volt az arcomnál, a számban, a mellemnél. Nagyjából tizenöt ember nézte a műsorom. Nézték, ahogy élvezek, hallgatták, ahogy nyögők és sikítok a kéjtől. Valamelyik csávó úgy megtolt hátulról, hogy az orgazmusom talán még az utcán is hallották.

Az első gang-bang menet bő egy óra lehetett, nagyából hét-nyolc vadidegen férfi kedvére tettem. Dugtak és csak szoptam. Volt, aki a melleimre élvezett volt, aki csak kiverte mellettem a matracra és volt, aki secperc alatt a gumijába ejakulált.

Egytelen kitartó és állandó emberem, Papi volt. Csalódott is, amikor mondtam, hogy most szünet picit pihennem kell. A szandálom alig találtuk meg szerte-szét voltak a helyiségbe, nem is vettem vissza, mert hát ezt a csigalépcsőt mezítláb is kihívás megmászni.

Felmentünk urammal a társalgóba kicsit iszogatni, vizslatni a vendégkört és táncolni.

Izgató látvány egyébként, ahogy félmeztelen nők táncolnak. A vendégek zöme, alig beszélgetett, alig ismerkedett. Sajnos ez a klub nem barátságkötése színtere, elég személytelen, inkább nevezném retro pucér diszkónak. A legtöbb embernek nagy valószínűséggel élmenye sem volt az este folyamán, maximum nézte a műsorom.

Azt azért hozzá kell tegyem, hogy fent mi történt arról fogalmam sincs, mert nem jártunk a tetőtérben. Elképzelhető, hogy ott is jó volt a buli.

Nagyjából fél órát töltődtem. Szürcsöltem a gin-tonikot, táncoltam, mert hát „Úristen! Ki ez a lány? Ki ez a lány?” 😊 Kielemeztük a női és férfi felhozatalt. Mindkettőnk számára jó kis önbizalom tréning volt. Emlékszem, hogy féltünk az első klubtól, hogy külsőleg nem fogjuk megütni a mércét, de hát meseszép, vonzó és szexéhes pár vagyunk, ez van, nincs mit tenni. Mind az értelmi, mind az érzelmi intelligenciánk meg van ehhez a játékhoz, és újabban nem a strandon elemezzük az embereket, hanem a swinger klubokban. Vessetek ránk követ, de szerintem mindenki talál másokban kivetni való és saját magát tökéletesnek látja. 😊 Ez így van! Ezt is be kell magunknak vallani, nem csak azt, hogy az ember nem monogámiára született!!

Nagyjából háromnegyed óra töltődés után, „aranyruhás puncika” ismét mozgásba lendült. Mondanom sem kell, hogy amikor elindultam lefelé, már senkinek nem kellett intenem, hogy gyere velem bébi, kell a farkad, baszni akarok! Az előző műsorszámomnak köszönhetően, hamar találtam magamnak játszópajtásokat, igaz ezúttal csak hárman voltak és néző közönségünk sem nagyon akadt. Papin lovagoltam és egy külföldi srác elkezdett játszani a popsimmal. Közben a lépcsőzetes kialakítású „baszó terep” következő szintéj életem párja ült és a farkát szoptam. Hát ez tényleg egy álom, puncimban, popsimban, számban fasz, fasz és fasz. Tolták a fenekem, közben Papi farkában ültem és még az uram szemébe is tudtam nézni miközben a farkát a torkomra vettem. Hát így kell egy nagyot élvezni kérem szépen. Még kellően meg is fojtogattak közben. Wow, élni tudni kell! 😊

A szendvics után, beleültem férjem farkába, aki nem bírta tovább türtőztetni magát, két mozdulatomtól elélvezett. Itt számomra ez a menet még nem ért véget, érkezett egy kopasz pasi, aki úgy megtolt még kutyában, hogy az orgazmusomtól ismét megremegtek a lámpák. Tudjátok miért szeretem hátulról, mert nem látom ki az. Ez számomra rendkívül izgató, ez is az egyik fétisem egy jó kis „fuck box”, na az kellene nekem. 😊 Kopaszkánk az adott élvezetért cserébe a mellemre élvezhetett, a számba továbbra sem. Az csak a kiváltságos, strapabíró házibarátomnak jár.

Ezen az estén valahogy nem áradt rám a geci, nem volt sperma fürdő sajnos. Régi vágyam, hogy egyszerre 4-5 férfi élvezzen a csodálatos melleimre és az arcomra, de ez valahogy nem jött össze eddig még. Dehát, nem én lennek, aki lennék, ha nem dolgoznék ezen a vágyamon is. Mindennek eljön az ideje. Jöhetne már, annyira türelmetlenül vágyom rá.

Minden élmény más, ez egy kicsit bőrápoló mentesre sikeredett, de azért izomlázam az lett. Díszeleg egy tenyérlenyomat és némi karmolás a fenekem jobb oldalán, és volt néhány fantasztikusan bizsergető, lábam megremegtető, mennyei adrenalin löketem. Végül is faszban és eszeveszett visításban nem volt hiány, de nem ez lesz a kedvenc helyem mert, extrán személytelen és a felhozatal sem az a keményen, csoportosan órákig baszunk brigád.

 

Szólj hozzá