2024. júl 31.

Rock of Ages (Szauna szumó)

írta: Swc Szu Szandra
Rock of Ages (Szauna szumó)

20240727_205445_2.jpgEgy forró júliusi estén egy igazi csoportszex függőt, holmi harminc fok feleli hőség csak nem állíthat meg. Természetesen kedvenc belvárosi pincénkben kötöttünk ki.

Aki azt gondolja, hogy ilyenkor ez a hangulatos „szexpince”, kellemesen hűvös, annak megsúgom, hajnal kettőkor a felforrósodott hangulattól és a rengeteg kéjes lihegéstől, már nem csak a felhevült kielégített vagy éppen élvező pucér testeken folyt a víz, de a falakon és a padlón is állt a lecsapódott pára. A helyiség igencsak felhevült a csodálatos összefonódó meztelen testek, pajkos paskolós játszadozások és anális gyalázások közepette. Szexben, visításban, hancúrozásban, a nehezített terep ellenére, nem volt hiány ezen az estén sem.

Lecsaltam magammal Húsvéti Lovagom is, mert még sosem járt klubban, gondoltam bevezetjük őt ebbe a világba.

Érkezésünket követően már ismerősként üdvözöltük egymást a klub számos vendégével. Valljuk be azért jó úgy belépni bárhova is, hogy ismerős arcok és kedves mosolyok fogadnak.

Az este tematikájához hűen, fekete bőr fűzőt, csipke tangát, combfixet és kedvenc bőr nyakörvemet viseltem. Az egész szett koronája a legyezőm volt, igazi dögöt csinált belőlem, nem mintha nagyon kellenének a kiegészítők ehhez. 😊 A nyakörvem öltöztet! Valami meghökkentő és eltántorító bájat kölcsönöz nekem, vagy csak alapból látszik, hogy nem vagyok egy könnyen leigázható nőszemély, pedig éppen pont imádnám már, ha mocskosul le lennék igázva és meg lennék gyalázva.

Lassan telt az idő a gongig és már nagyon vártam, hogy jó pár fasz vegyen körbe. Van abban valami felülmúlhatatlan, amikor több hatalmas fallosz előtt térdelsz és nem tudod eldönteni, melyiket vedd a szádba és melyikre vágysz legjobban a pinádba.

Nagyon melegem volt így a bőrszerkót ledobtam és az este hátralévő részében a nem kicsi melleimet szabadon hagyva vonultam, ha épp nem szoptam vagy dugtak, de leginkább egyszerre mindkettőt.

Hamar partyba vágattam magam a küzdőtéren, urammal, Húsvéti Lovagommal és még kitudja kivel játszottam. Húsvéti Lovagom megvizsgálta közelebbről az új punci piercingemet, mert hát azóta nem volt légyottunk, mióta már ezzel is büszkélkedem. Alapos nyalással indított. Az én drága, egyetlen Lovagom olyan, mint a kisgyerekek a szájával és a nyelvével vizsgál meg mindent alaposan, nagyon-nagyon helyesen.😊 Szoptam, dugtak hátulról, lovagoltam, síeltem és a férjem farkában ülve, jó kis fojtogatás közepette egy hatalmasat is élveztem.

A partymban volt egy negyedik delikvens is, röpke öt percig, mert egyrészt nem igazán keményedett neki tőlem, másrész a helység végén Fekete Démonunkat nagyjából heten-nyolcan vágták partyba, szó szerint sorszámot téptek nála. Alaposan gyalázásban volt része, amit rettentően élvezett, teste minden nyílásban fasz, fasz és fasz volt.

De vissza térve negyedik delikvensünkre, valamikor hajnal kettőkor az egyik kanapén mellém keveredett és az alábbi duma hagyta el a száját: „Bocs, hogy ott hagytalak, de hát három fasszal voltál és hát nem hagyhattam ki a Feketét. Tudtam, hogy hozzád visszajövök, ideje lenne már eldurrannom.”

Oh anyám! Te nőket meghódító úriemberek gyöngye te. Ilyet nem, hogy nem mondunk, így nem csodálom, hogy szolóban lézengsz. Szerinted én, vagy bármelyik nő az a kategória, akit ott lehet hagyni, egy öt perces sorban állós análért, még ha az egyik legkedvesebb swingeres bartánőmön dolgozol is. Oh jaj, hát azért ennél sokkal többre értékelem magam és a valamire kicsit is magára adó nők is. Természetesen úgy hagytam faképnél, ahogy az illik.

Uraim! Uraim! Én egy klubban sem vagyok második. Ha velem akarsz lenni tedd bele magad és élvezd, hogy velem lehetsz. Tisztelj meg azzal, hogy amit adok azt vissza is adod. Nem kedvelem a tovább vonuló, ötperces farkakat. Ha valamibe belekezdünk azt csináljuk alaposan, minőségben, vagy inkább le se told a gatyádat. Nekem kell, hogy jól meggyalázzanak, harapjanak, szétbasszanak, de ne úgy, ahogy díszfasz Pistike és az összes többi lézengő töppedt farkú csinálja vagy nem csinálja. Leginkább nem csinálja!

Díszfasz Pistike, amúgy igazi swingeresnek tartja magát és önimádatban nála nincs hiány, úgy dugja a csajokat, gondolom nem kevés Kamagrának köszönhetően, hogy közben feszít és nézi magát a tükörben. Kifelé szól a show. A pók a lucernában, komoly leckéket vehetne tőle. Nem lenne rossz pasi, de a szex a klubban is arról kell szóljon, hogy mindenki a partnerére, partnereire figyel. Alámerül és élvezi, amit ad és még jobban, amit kap. Valami hatalmas tévedés van a férfiak többségében és nem akarják tudomásul vanni, hogy a klubba járó csajoknak sokkal magasabb az orgazmus és élvezet igényük és nem azért vannak ott, hogy minden szerencsétlen éppen csak két-három percre felpróbálja őket és utána egy másik pinába tegyék a farkukat. Én kérek elnézést! Jó a mennyiség, de fontos a minőség!

A retróban az ágyon, egy szőke hölgy múlatta az időt gongszótól világos virradatig. Mivel mostanában kevés a stressz és valahogy az elvárásaim is egyre magasabbak, elég sokat moziztam és gyűjtöttem az inputokat a nem csak forró hangulatú, de valóban izzasztó „szex-szumó-szaunában”. Úrinősen fogalmazva: „Olyan kibaszott melegem volt, hogy az álló farkak ellenére nem igazán volt hangulatom baszni.”

A szöszi hölgy a kedvenc retró ágyamon igen bevallásos, de számomra egy picit már betegesen sok volt. Két barátnőmmel próbáltuk megfejteni, hogy a nyöszörgése valódi vagy mű, majd rájöttünk elég durván csak análban nyomja. Én bevallom a seggbe baszás ezen formáját, nem igazán kedvelem, nekem kell valaki vagy a vibrátorom a puncimba. Semmi kép sem dugatom magam seggbe tíz pasival, főleg nem egy klubban. Ízlések és pofonok. Minden esetre rettenetesen vonyított és nagyon jól bírta a kiképzést. Csak baszták vagy lovagolva baszta magának a fenekét valakinek a dákójában ülve. Különbözőek vagyunk! Én nem ilyen fajta gyalázásra vágyom, továbbra is a sorozatos hüvelyi orgazmust kedvelem. Egy gang-bang szendviccsel sincs bajom, de nem négy óra hosszat különböző fasszal csak a seggemben képzelem el a malac estéimet.

A nagy nézelődés közepette megdöbbenve láttam, hogy DT (Mamutormány) egész este kézen fogva sétáltatta vagy maszatolva dugta a barátnőjét. Na jó itt azért némi sárgaság van benne, mert mint tudjuk nem a méret a lényeg. Ja deeee! 😊 Sosem baj, ha vastag, mint a farönk. Legyen olyan, mint a fagyott kutyaláb!😊

Nagyon remélem, hogy amikor én akciózom az kívülről nem ilyen, bár igazából nagyon nem érdekel, az egész magamról és az élvezetről szól. Imádom, ha néznek bár száz százalékig nem vagyok meggyőződve erről, mert ha jól csinálják teljesen belefelejtkezem a kefélésbe. Szóval Mamutormányunk és Big tits már a gong szó előtt az első szobába nyalták-falták egymást és ilyen lassított felvételben közösülték. Nem tudok rá mást mondani. Nekik bejött, mert egész este együtt voltak. Egy ilyen drága, hatalmas kincset csak ennyire használni. Úgy csattogjon baszás közben a punci, hogy túlharsogja a zenét és sajogjon a lábad között másnap annyira, hogy ne bírj lábra állni. Ez maxi maszatolás volt baszki!

Úgy tűnik egyre nagyobbak az elvárásaim, egyre magasabban van az ingerküszöböm. Na de ez? Édesem, ezért a pokolnak nem a megfelelő bugyrába fogsz kerülni. Még a cicik sem mozogtak be rendesen. Mi volt ez? Megsimogattuk a vagináját belülről mamutormánnyal? Vétek! Ezért jobb helyeken kikötöznek és korbáccsal verik a feneked hurkásra.

Ezen az estén végre, volt egy kis fenekelés. Na nem DT kézen fogva sétáltatott, elmaszatolt barinőjét csapkodták meg és megint csak nem az én popsim ütötték, dugás előtt és közben. Oh pedig egy kis paskolás, kikötözés, jégkocka igazán bizsergető tud lenni.

A küzdőterén az andráskereszthez kikötöztek egy husikább hölgyet tomporral kifelé. Paskolták a popsiját és a csúnyáját. Gondoltam na végre valami jó és állva hátulról úgy basszák meg, mint a lovat, de nem. Egyszer csak a paskolásnak vége lett, semmi eszement hátúról behatolunk és vonyításig basszuk a nőt. Elengedték! Felvette a köntösét és itt vége. Ti sem azon a helyen lesztek a pokolban, amire én pályázok. 😊

Nem volt ez rossz este, csak valahogy előjött a kritikus énem. Jó lenne, ha magamba szállnék és nem mások műsorával, hanem a sajátommal foglalkoznék. Lehet kicsit erőszakosabb vonalra van most szükségem? Jobb lenne, ha végre újra magamhoz térnék és nem másokat vizslatnék, hanem minőségben basznék. Intézek is magamnak valami „kiscsoportos” foglakozást, úgy is van egy két bátor új jelentkezőm.

Kritika, seb nyalogatás, önsajnálat kukába vele! Gyalázásra, orgiára fel! 😊

Szólj hozzá