2024. máj 29.

Társadalmi szexkórkép

írta: Swc Szu Szandra
Társadalmi szexkórkép

 

fb_img_1715412117293.jpgNe haragudjatok, de megint a rángás jött rám. 😊 Biztos gyengék az idegeim és bennem van a hiba, de kiakadtam az átlag magyarra immár sokadik alkalommal.

Álmomban nem gondoltam volna, hogy a szexpartner keresőkön fellehető arctalanság mögé bújt „állatoknál” nagyobb példányokkal hozz össze a sors a blogom népszerűsítésére létrehozott faceprofiomon. Arra sem gondoltam, hogy időnként át kell mennem pszichológusba és mások magányát kell chateléssel orvosolnom. Fogalmam nem volt róla, hogy ennyi a magányos ember, arra sem számítottam, hogy néhány képtől így bezsonganak, de olvasni azt már kevesen tudnak.

Jaj drágáim, tisztelet a nagyon picike százaléknak, aki valóban a világomból jött vagy a világomba szeretne tartozni, olyan figurákkal váltottam mondatokat, hogy az eszetek megáll.

Rettenetesen lélekgyilkos a társadalmunk 95%-a, ha egyszer újra tanulásra adom a fejem az már egész biztos, hogy a pszichológiai vagy szociológiai diplomám záró dolgozatának anyag megvan. 😊

Ott kezdődik a probléma, hogy a hímek többsége egy csöcs láttán egyből kellemetlenül tolakodóan baszni akar, persze csak elméletben. Ezzel nem is lenne gond, de uraim: stílus, kellem, jellem, hol a pitlibe marad. Adjatok már hozzá egy kis finomságot. Tényleg azt gondoljátok, hogy bárhol, bárkivel, ha leírjátok, hogy miként basznátok szája vagy seggbe epedve pucsítva várja. Valóban így írtok vadidegen profilokra? Hát többek között ezért vagytok magányosak. És egészen biztos vagyok benne, hogy akiknek szól ismét nem kapják meg az üzenetem. Felületesek, stílustalanok és bántóak vagytok. Nem, hogy baszni, de még egy légtérben tartózkodni sem nagyon van esélyetek velem. Ugyan mit is kezdenétek velem? Én NŐ vagyok, ti pedig valami furcsa mentális torzszülöttek, akik maguk alá vizelnétek, ha meglátnátok teljes élő valóságban, főleg ha épp elemében is vagyok.

AKINEK NEM INGE NE VEGYE MAGÁRA!

A blogom volt, van és lesz szereplőire egészen biztosan nem vonatkoznak ezen megállapításaim. Legalább mi a társadalom 5%-a szórakozzunk jól, megadva egymásnak a kellő tiszteletet.

Kedves faszok! A szexben a nő nem hogy egyenrangú partner kell legyen, de magasztalni, kényeztetni és megbecsülni kell. És ezt figyeljétek nem csak a szexben kell egyenjogúnak tekinteni. A nők értékesek. Az élet minden pillanatában becsüljétek és tiszteljétek őket, vagy egyedül fogtok megszáradni a farkatokkal a saját kezetekben.

Nem egyszer sírva röhögtünk a férjemmel, de leginkább kínunkban, mert nem hittünk a szemünk, olyan üzenetek érkeztek.

A leggyakoribb meghódítom Szandrát gondolat egy „Szia!” és „dick pic” formában valósult meg. Az ilyen típusú kapott messenger üzenetek aránya 50-60%.

Nagyon sajnálom, csúnya és gonosz vagyok, de hát kritikán aluli.

A "kügyé képet" felhívásara már csak Donáld kacsát küldök, bocsika.

Íme néhány csodálatos szösszenet, a magyar hímek - szándékosan nem nevezem őket férfiaknak, mert nem azok, és ez az igazi FÉRFIakra nézve sértő lenne - szexpartner keresési metodikájáról és udvarlási szokásairól:

1. delikvens:

20.000-ért megbaszlak.

Véleményem: WOW! Ezt a szívességet. Nekem kell fizetnem, vagy ennyire nagyvonalú vagy? Nem tűnt fel neked, hogy nem kurva vagyok. És nagyon kevés a nulla az összegben. 😊 Tényleg azt gondolja a magyar átlag hogy, aki swinger életmódot folytat, az ennyi? Egyáltalán tudjátok ti mit jelent ez az életérzés?

2. delikvens:

I: Szopni szeretsz úgy végig ahogy kell?

I: Nem nagyon válaszolsz már semmire

Én: Ebédet csinálok.

I: Én már kész vagyok

I: Én nem csak DUMÁLOK AZ ELSŐ ADANDÓ ALKALOMMAL KI NYALNÁLAK!! AKÁR IS LEGYÜNK, UTÁNA PEDIG ÚGY BELÉD RAKNÁM A DUZZATD ERES FARKAM HOGY MÁR ATTÓL EL ÉLVEZNÉL, ami engem nem érdekelne mert én tovább tolnám a nedves PUNCIDBA és elég sokáig

I: Akarom a szexis meztelen kívánatos tested mindenáron, még itt Tatabányán a vasútállomáson is NYALNÁM a puncid, ahogy le szálnál, utánna haza hoznának és addig kényeztetnélek és dugnám a nedves Puncidat amíg azt nem mondanád hogy elég, de én azért még ki nyalnálak utánna amíg úgy el nem élvezel hogy a lábára sem tudsz állni

Én: Nem Tatabányán a vasútállomásnál nyírtak ki egy nőt a bokorban?

I: Szét akarom nyalni kefélni a duzzad eres farkammal a tested összes nyilását, akarlak kívánlak, de ha akarod benned is elélvezhetek,!

I: Tényleg nagyon szeretném érezni a meztelen szexis tested és mindened, szex közben a nyakad végig csókolni és a füledbe mondani, hogy mennyire vágyam rád és mennyire finom vagy, Ahh 💦💦

Észrevételem: Nem írtam semmit, talán mert nem kérdeztél. Ja és egész biztos nem olvastad a blogom, különben ilyen faszságot nem kérdeznél, megy-e a mélytorok. Ezt úgy zsigerből toltad. Lehet erre rá kellett volna izgulnom, de valahogy nem.

3. delikvens:

Gy: Hmm benne lennèk

Gy: Nem fogod elhinni 2 óra a rekordom

Gy: 1 orgazmussal

Gy: Izomláz garantált

Gy: Exemmel volt ,utána megkèrdezte honnan jött ennyi spermád rohant a wcre😛😛😛

Gy: Mondtam neki 1 hete nem ürìtettem

Gy: Jól tele engedtem

Gy: Mostanság csak egy 2 napot birok ,imádok elèlvezni

Gy: Oszt mèg ìgy is sok jön meg spriccol

Gy: Exemet volt hogy misszionárius pózban dugtam 60 nál kivettem oszt beterìtettem az arcát

Gy: Jót nevettünk rajta

Gy: Meg megkèrt vigyek törölközőt tiszta sperma volt az arca😛😛

Gy: Igaz nekem 1-1,5 óra 1 önkielègìtès is

Gy: Imádom elhùzni

Gy: Mikor tocsogok az előváladèktól

Gy: Megnèznèl majd video hìvásba?

Gy: Imádom ha nèznek önkielègìtès közben

Gy: Vagy a közös maszti is nagyon jó

Gy: Nagyon csendben vagy😛😛

Gy: Igazi szexmániás vagyok

Gy: Imádom a szexet

Gy: Lovagló póz a kedvenc

Gy: Partnerem velem szemben lovagol rajtam

Gy: Mellei az arcomba

Gy: Nagyon jó orgazmusokat èlek meg

Gy: Egèsz testem beleremeg

Gy: Ja és nem csak szex közben

Gy: Önkielègìtès közben is

Gy: Nagyon jó

Gy: Rekordom egymás után 4 magömlésem volt

Gy: Bocsi hogy ilyeneket ìrtam

Gy: Ja meg a kutya póz ahhh jó mèlyen a punciban imádom 😛😛😛

Gy: Nem is zavarok elköszönök majd dumcsizunk mèg

Tényleg nagyon szeretném érezni a meztelen szexis tested és mindened, szex közben a nyakad végig csókolni és a füledbe mondani hogy mennyire vágyam rád és mennyire finom vagy, Ahh 💦💦

Észrevételem: ismét szóhoz, íráshoz se jutottam. Biztos nagyon odaadó farok vagy, de esteleg megkérdezetetted volna, hogy kíváncsi vagyok-e rád és a teljesítményedre.

 4. delikvens

L: 100000 be benne vahy dus krèten?

Én: Ezt nem értem?

L: Didykrèt együttlètbe

L: Diszkkrèten

Én: Mármint pénzért?

Én: Biztos nem

L: Akkor ingyen?

Én: Bocsi, de veled biztosan nem

L: Mert?

Én: Csak, mert pénzt ajánlottál

Észrevétel: ilyen megkeresés volt szinte minden harmadik. Biztos bennem van a hiba, de erről sehol egy szóval nem tettem említést, talán mert sem fizetős, sem ingyen kurva nem vagyok.

Már kezdem érteni a rengeteg egyedülálló nőket, az ilyen disznó -  akármilyen kunkori is a farka - maradjon a saját hodályában.

 Most tényleg….?

Nem tudunk kulturáltan boltba járni, autót vezetni, de még egy lehetséges intim viszony kezdetén sincs semmi féle tisztelet az emberekben egymás iránt?

Nem kell ide háború és atombomba, simán ki fogunk halni. Ez így biztos nem fog már sokáig működni.

Mindenki tíz emberből kilenc és fél lelki sérült? Nem is túl nagy kár értünk. Jobb is, ha kipusztulunk, mint a dinoszauruszok.☹

Én legalább az ítéletnapig élvezem az életet a hasonszőrűekkel, és sosem leszek ilyen magányos bolond.

Az arctalanok kapcsán pedig mindig eszembe jut egy film a Hasonmás (Surrogates).

Sosem tudhatod, ki van a burok mögött........ Bár csak normális lenne!

A legjobb numeráim nem küldtek nyitó akkordként képet a farkukról. A legjobb szeretőim nem kérkednek azzal mit tennének velem, csak jönnek udvarolnak és boldoggá tesznek! 

Ezt az egészet csak értetek teszem és persze a fehér májam miatt! 😊

 

 

Szólj hozzá