2024. jún 29.

A megunhatatlan Fighters Club

írta: Swc Szu Szandra
A megunhatatlan Fighters Club

20240615_204301.jpgIsmét a Fighters-be mentünk el a férjemmel a nyaralásunk előtti éjszakán. Úgy terveztük, hogy jó pár hatalmas, visítós orgazmust követően, sajgó puncival a gép indulása előtt otthon a csomagokat és a gyerekeket begyűjtve hajnalban alvás nélkül megyünk a reptérre. A jó társaság ennyit bőven megér, majd alszunk az úton.

Az est tematikája ezúttal bodystocking, így hát nem volt más választásom bele kellet bújnom egy fekete strasszköves necc csodaoverálba. Mondanom sem kell már a felvételnél elszakítottam és már ettől a pillanattól a gongszót vártam, hogy letépjem magamról vagy a vállalkozó szelleműek letépjék rólam. Biztos nagyon látványos, amikor egy nő test harisnyát visel, de kicsit sem kényelmes. Mondjuk takarni nem takart semmi és a mellbimbóim is átbújtak a necc lyukacskákon,  hogy majd szét repedt a ruha a hatalmas melleimen.

Be kell vallanom, jól esik, hogy egyre többen ismernek már meg, vagy a klubokból vagy a blog olvasását követően vették fel velem a kapcsolatot és jöttek le, hogy együtt játszunk. Csak odajönnek és megkérdezik: „Egész biztos Te vagy Szandra, megismerlek a tetkóidról, na meg hát nem sok ilyen magas nő vonul végig a bárpult előtt, ahogy egy művésznő a vörösszőnyegen a díjkiosztó gálákon".

Hát vonulni és teret betölteni azt tudok, de mint az majd később kiderül ezen az estén valami kicsit megártott, és sajnos nem csak a baszástól és szopástól fordult meg velem a világ.

Kellettem, illegettem magam, talán a szokottnál jobban is, mert mindenki eljött, akire vágytam, DT, a kedvenc házaspárom - a Fekete Démon és férje -, a face-es hódolom. Igazán fergeteges és nagyszabású gabalyodásnak ígérkezett az este. Már a gongszó előtt csókolóztunk, simogattuk egymás, néhány farkincát elővizsgáltam a kezemmel és a számmal. Nem érdekeltek a bolond szabályok. Ezért csak nem tiltanak ki. Baszni! Baszni! Baszni akarok!

A házigazdánk születésnapját tartottuk e nemes estén, a szopató trónba kellett ülnie a klub közepén és jó pár csaj körbe is vette egyből a kemény magból. Persze, hogy nem kellet sokáig várni amíg előkerült a farka és hopp egyből a számba került, de nem tudtam sokáig játszani vele, mert elég nagy volt a vetélkedés a nemes részért.

A tortázás helyett leheveredtünk a nagy küzdőtérre, a gongszóra úgy téptem le magamról a harisnyát, mint a vihar, erre az este hátralévő részben már nem lesz szükségem. Az egyik kedvenc párosommal kezdtünk összegabalyodni, én a páros úr tagjával és még egy magas fiúval, a nevére nem emlékszem, életem párja meg a Fekete Démonnal. Az összetekeredett kusza indák az esőerdőben sehol nincsenek, ahhoz a képződményhez, amit összehoztam a küzdőterén. Dugtak, szoptam, nyaltak közben jöttek még oda fiúk, de rájuk már csak homályosan emlékszem, közben a párom a kanapén dugta és szopatta a hölgyet egy másik kedves ismerősömmel együtt. Imádom ezt az eszeveszett csoportos szexet és a nézőközönséget közben. Van benne valami, ami olyan messzi világba tud repíteni, amitől az összes földi bajom tovaszáll.

És ekkor jött a fekete leves, a semmiből, ami nagyon gyorsan végett vettet a mesés estének. Olyan szinten lettem rosszul, hogy elkezdett velem valóban forogni a világ. Mondanám, hogy az alkohol, de hát két erősebb koktél nem szokott megártani. Talán a rendelt ebéd nem volt jó, arra emlékszem élénken volt benne rukkola, azt meg utálom, kegyetlen rossz íze volt. Talán a gyógyszer, amit most kezdtem el szedni egy semmi kis problémára, már sosem fogom megtudni.

Tönkre tettem az álom éjszakám. Rettenetesen haragszom magamra!

Tanulság, ne igyál főleg, ha a gyógyszer tájékoztatóban ez benne van és esti klubtúra előtt, ne egyél rendelt kaját, jó lesz a vajas pirítós és a víz is. 😊

A szex úgy is sokkal jobb, ha minden érzékszerved ki van hegyezve és nincs kicsit sem letompítva. Megy ez lazító nélkül is csak át kell adnom magam a csókoknak, öleléseknek, simogatásoknak és a farkincáknak.

Ideje korán el kellett jönnünk, de ettől függetlenül rövidre, de emlékezetes maradt az éjszaka.

Szólj hozzá