2024. máj 01.

Az első swinger klub

írta: Swc Szu Szandra
Az első swinger klub

Ahhoz képest, hogy ez az egész „Egy menjünk le swinger klubba” mondattal kezdődött, elég sokára, nagyjából vagy félév után vált esedékessé. Nem igazán volt merszem megmutatni bájaimat nagy plénum előtt, nem éreztem magam még elég vonzónak, csak a szokásos női önértékelési problémák kavarogtak a fejemben visszatartó erőként.

A szerintünk párok számára leginkább minőségi oldalon (SWC), az egyik klub szervező párosa, ránk írt, hogy nincs-e kedvünk csatlakozni a következő szombati bulihoz.

redlight.jpgEzekben a kisebb, ritkábban szervezett, viszonylag zártkörű bulikban az a jó, hogy nem a pénzre, a zsúfoltságra mennek. Persze van egy hátulütője is, nem mindig jön úgy össze a társaság, hogy fergetegeset bulizzunk.

A hely egy többszintes, nagyobb családi ház. A földszinten van gyülekező, társalgó és a tánc tér, önkiszolgáló ital pulttal és svédasztalos étel fogyasztással működik. Az öltözőben zárható szekrények vannak

A felső szint a játszótér, több zárható szobával, tiszta, jól felszerelt fürdőszobával, biliárdasztallal, szexhintával és szexfotellel. Minden helységben elegendő gumi és papírtörlő áll rendelkezésre. A tetőtérben igény esetén ott is lehet aludni. Nem full extrás luxus körülmények, de tiszta és a funkciónak tökéletesen megfelel.

Elég nehezen indult a buli és a felhozatalon is finnyáskodtam. Nagyjából tizenegy óra felé, halálra untam magam két biliárd parti után, és nyafiztam az uram fülébe, hogy menjünk haza. Itt nem történik semmi.

Férjem: “Te akartál ide jönni! Nem képzeled, hogy élmény nélkül fogunk haza menni. Szedd össze magad, ha nincs buli, csinálj! Hozd a formád!”

Volt egy cuki formás srác, a nevét sajnos nem tudom, hát lecsaptam rá. Bevonultunk a hátsó legkisebb szobába, ahol egy 200x200 franciaágy van. Az ajtót nem zártam be, nem azért jöttem swinger klubba, hogy négy fal között partnert cseréljek.

Kinéztem a legcukibb, legjobb testű pasit, de nem volt jó választás, kicsi is volt a pimpili, és lötyi-pötyi is. Szerencsére az ajtó nyitva volt és sorban érkeztek mind a hódolok, mind a szemlélődők. Akire rámondtam korábban az áment, és élvezni akart velem mind jöhetett, nem is tudom hányan voltunk a legkisebb szobában. Heten-nyolcan gabalyodtunk az ágyon. Két nő és mindkettőnkön két-három férfi dolgozott. Hanyatt fekve basztak és közben, két dákóval síeltem. Mindketten rám élveztek. Teljesen hatalmába kerített az élvezet, nem akartam mást csak még-még-még baszást, faszt és spermát. Nem tudom, hányan jártak bennem és kik, nem tudtam hány és kinek a farka volt a számban azon az estén. Én a körülöttünk állókat sem láttam. Csak bizseregtem és bizseregtem.

Ez volt életem eső igazi csoportszex élménye. Nagyjából 7-8 ember képzeljetek el egy 200x200-as ágyon igazi Laokoón csoportban összefonódva. Sok-sok fasz és két pinát.

A csoportos szeánsz után, hagytam először egy nőnek, hogy kinyaljon és az egész kezét a pinámba dugja, vonaglottam a kéjtől, amit kb. tíz ember nézett.

Ezen az estén ismertük meg első igazi swinger házaspár barátainkat is.

Nem rossz teljesítmény az első klublátogatástól! 😜

Szólj hozzá