2024. máj 04.

A szerb "vaddisznó"

írta: Swc Szu Szandra
A szerb "vaddisznó"

vaddiszno.jpg

Szerb állatunkkal a második swinger klubos megmérettetésen akadtunk össze. Egy kibaszott szót sem beszél magyarul, sem angolul így nagyon rászólni vagy dolgokat megbeszélni sem lehet vele.

Alacsony szőrös csávót képzeljetek el, olyan 20 centis farokkal és akkora makkal, hogy itthon csak kalapos gombának becéztük.

Az előző partyról pedig ott volt az egyik hódolóm is. Mivel baszni mentem, nem szűzlánykodni, meg sem vártam, hogy mindenki megérkezzen, hanem felvonultam a már jól bevált kis szobába hátra a két férfival.

Férjem lent marad beszélgetni, most nem volt kíváncsi a műsoromra.

Két csávóval simán elvagyok gondoltam, de azt nem sejthettem előre, hogy szerb emberünk, finoman fogalmazva nem igazán puháskodik.

Verték már az arcotok álló fasszal miközben azt mondják: Jááá! Jááá!? Ült már úgy a férfi a fejeteken és dugta le a farkát a torkodon, hogy nem kaptatok levegőt? A másik srác is csak ennyi tudott mondani elkerekedett szemekkel: "Kemény a bácsi."

Úgy megbaszott elölről-hátulról, hogy nem tudtam ki vagyok. Állítólag lent lehetett hallani, ahogy visítok, mint a malac. Nagyjából negyven percig tarthatott a “mini party”. Elélveztem, de nem volt sorozatos orgazmusom, pedig mint tudjuk ez lenne számomra ennek a műfajnak a lényege.

Egy hatalmasat zuhanyoztam utána, a megszokottnál tovább tartott a fürdőzés. Akkor még jó heccnek tűnt a szexnek ez az “érdekes” formája.

Aznap este nem is nagyon kívántam már újabb szeánszot, úgy sajgott az ágyékom, rendesen meg lettem gyalázva.

Csak másnap vettem észre, hogy szarrá is harapdált szerb vaddisznónk. A karom, a dekoltázsom, tele voltam lila foltokkal és horzsolásokkal. Marha jól is nézek ki a családi nyaralás fotóin, ahova három nappal később mentünk. Barátnőm meg is kérdezte az akkor frissen posztolt képeim látva, hogy mik ezek a foltok?

A hivatalos verzió nekimentem a szekrénynek, persze látszott rajtuk, hogy így nem lehet nekimenni egy bútornak.

A játék közben nem tűnt fel, mit műveltek velem, mert ha fasz van a pinámban és közben szopok egy másik dimenzióba kerülök. Ez az élmény annyira nem volt jó.

Hát ilyen is volt!

Jó-jó a nyers szex, de ez már nekem is” nemannyiragyerebe”!

Szólj hozzá