2024. aug 28.

Ragadozó madarak

írta: Swc Szu Szandra
Ragadozó madarak

20240824_204447_1.jpgA csütörtöki kiscsoportos hármas játszadozásunk után szombaton valahogy ismét a Fighters-ben kötöttünk ki, ezúttal is Húsvéti Lovagom kíséretében. Az egészhez már reggel sem volt kedvem, de hát mégsem akartam lemondani. Bármelyik buli lehet jó buli. Várható volt, hogy a kinti harminc fok feletti hőmérséklet a pincében 100 emberke társaságában főleg, ha rendkívül intenzív testmozgást folytatnak, ami extra lihegéssel és sóhajtozással párosul elég forró helyzetet idéz elő a szó szoros és a szó átvitt értelmében is. 😊

Az este tematikája fehér férfiing, hanyagul megkötött nyakkendő, combfix és a kihagyhatatlan tűsarok. Azért, hogy legyen rajtam valami extrán kihívó és pasikat eltántorító, szorosan hátra copfoztam a hajam és vörös rúzst tettem az ajkaimra. Ez annyira jól sikerült, hogy messze távol tartott minden hős férfinak látszó képződményt a közelemből. 😊 Sosem fogom megszokni ahhoz, hogy itt bármi is történjen nekem kell rámásznom a magukat férfinak tartó, önértékelési problémákkal küzdő „árura”. Furcsa egy szitu, ha jobban belegondolunk, nekem kell felajánlani a testem, hogy ingyen kurvaként használjanak és még éreztetik is velem, hogy mekkora szívességet tettek ezzel.

Persze tisztelet a kivétenek, az igazi swingeres nem érezteti veled, hogy ő tesz szívességet, hanem csodás pillanatokat töltötök együtt és hihetetlen egyszerűséggel és méltósággal teljesen természetesnek veszitek, hogy ma az erotika oltárán is áldoztatok. Ez azonban más kategória, egész más értelmi és érzelmi intelligenciát igényel. Akad, de kihalófélben vagyunk.

A klubban ezen az estén sok volt a kezdő pár és én valahogy a 14 elkószált bikát sem nagyon találtam, feltehetően azért, mert kiült az arcomra az unalom.

Divat lett a harmincas korosztály körében a swinger klubba járás, csak azt nem értik, hogy a klub nem arról szól, hogy a saját párunkkal más párok mellett dugunk egyet. Legalább egy párcserét bevállalhatnátok, vagy valami.

Azért Húsvéti Lovagom több párt is lehalászott magának, érdekes módon nem őt vadászták le, hanem ő ment oda. Persze ilyen testtel és farokkal nincs nehéz dolga. Nagyon elemében volt, ahogy ő fogalmazott ma megvolt a flow. Legalább minőségi „árut” dobtam be a közösbe. Valamire még én is jó vagyok: tesztelni, bíztatni, mentorálni.😊

A gong nagyon hamar megszólalt és láss csodát a küzdőtér szinte pillanatok alatt megtelt egymást kényeztető párokkal. Én itt talán még ennyi meztelen testet egyben soha nem láttam. Mesés látvány volt. Igaz, egymás mellett hódoltak a gyönyörnek és csak egy-két hármas csoportban szopatták és dugták a hölgyeket, vitathatatlanul izgató, jó mozi volt. Hatvankilencek, kutyák, misszionáriusok és minden, ami szem-szájnak ingere. Pucér testek, kéjes sóhajok, a csúcsra eljutó hölgyek hangos önfeledt mámora. Eszméletlen látvány volt a nagyjából húsz mezteles test önfeledt játéka. Annyira belefeledkeztem, hogy az egyik pasi, aki épp hátulról tolta partnerét azt gondolhatta őt nézem. Azt vettem észre, hogy miközben másban van a farka tövig, engem bámul. És akkor beugrott, amikor velem teszi ezt valaki vajon ugyan ezt csinálja? Ezzel le is rántottam magam a valóságba és bementem a retroba, mert ott hűvösebb, elviselhetőbb volt a pince párás klímája.

A retro ágyán, ahol anno DT a mamutormányával időszámításunk előtt úgy megcsinált, hogy majd eltörtem az ágy rácsos támláját, a legutóbbi barátnőjét kényeztette egy másik csávóval. A csajnak hatalmas mellei vannak, de ahogy a két pasi dolgozott rajta egy hang sem hagyta el a torkát. Olyan nagyon csendes típus. A látvány nem volt utolsó, ahogy DT hátulról tolta a kopasz csávó pedig szopatta. DT hívott, hogy szálljak be, de valahogy nem éreztem a késztetést, a hatalmas mellű leányzóhoz csatlakozni.

Érkezett egy korom béli rövid szőke hajú hölgy a párjával. Először csak a hölgy csatlakozott be a hármashoz. Mondjuk DT farka minden nőt mágnesként vonz. Vastag is, nagy is és elég jól is bánik vele. Végre! A szöszinek van hangja! Igen-igen tudom milyen, DT hátulról tövig benned a hatalmas mamutormánnyal. Visits csak édes. Oh nem tudsz! A párod betömte a szád a farkával. Hihetetlenül gyönyörű, amit itt öten csináltok, végre igazi mindenki mindenkivel fantasztikus gabalyodás. DT te ne engem nézz! Ott a nő, add át neki magad. Ugye, nem mást bámultál, amikor engem gyaláztál?

Cicirina kidőlt, már alig piheget. A szöszi hölgy beleült a párja farkába és olyat síelt, mint ahogy az a nagykönyvben meg van írva. Szopta az arcába tolt két faszt és közben a párját lovagolta. Meg is értelek, ettől hasonlót nagyot tudok én is élvezni. Végre egy igazi minőségi műsor.

Szép volt!

Szólj hozzá