2024. máj 18.

Lock and Load

írta: Swc Szu Szandra
Lock and Load

lock_and_load.jpgSwingeres körökben igen felkapott hely egy budapesti privát klub és ráadásul mindössze 600 m-re van az otthonunktól. Általában kötelező dressz kód van.

Azon az estén, amikor lementünk fehér volt a kötelező viselet. A szervező kifejezetten kihangsúlyozta, hogy nagyon szigorú a kötelező dresszkódot és a házirendet illetően.

Ha valaki nem megfelelő öltözetben jelenik meg, azt hazaküldik. Aki bejelentkezik, de nem jön el, az többet ne is próbálkozzon, és ami mindenhol alap kéne, hogy legyen, az erőszakos nemet nem tudomásul vevő férfiakat azonnal eltávolítják és kitiltják a party területéről.

A helyszín egy belvárosi pince, diszkó fényekkel, matracokkal, ágyakkal, kanapékkal, andráskereszttel, szexhintával, bárpulttal. Rusztikus, hangulatos hely, szinte egy légtér az egész, ezért egy úgynevezett gong szó után lehet belecsapni az élvezetkébe, addig csak ismerkedés van.

Talán itt követtem el a hibát, és ezért maradtam hoppon, mert nem foglatam csávót. Meg sem fordult a fejemben, hogy a jókat lehalásszák a rájuk piócaként tapadó „lotyók”. Így utólag már értem egy két hölgyike viselkedését a gong előtt és persze az első helyiségében is dugtak már a szexre engedélyt adó jelzés megelőzően.

A szabályokról és azok betartatásáról annyit, hogy a dresszkódot be nem tartók simán kirikítottak a tömegből, a gongszó előtt épp csak le nem szopták foglalásukat a „lotyók”. A házirend ezen a téren elég rugalmasan értendő. 😊

Hát, ha ez az elfogadott viselkedési norma, legközelebb reszkessetek, érkezem! 😊

A klub kisebb hátulütője, hogy a pincehelyiség szellőzése nem megoldott, kevés a mellékhelység. Higiéniai szempontból finnyásak, gondolják ezt át. Nincs zárható öltözőszekrény. Éjfélkor már nincs melegvíz. Ettől függetlenül a hangulat és a társaság miatt érdemes lejárni.

A gong késve, olyan fél 11 körül érkezett.

Ezen az estén nem igazán láttunk olyan igazi azt se tudod melyik kinek a testrésze csoport szexet, inkább csak egymás mellett dugtak a párok. A földön lévő matracon, az egyik hölgy beolajozta magát és olajos testtel csúszkált a csávóján. Ez lenne az erotikus masszázs? Sajnos én a faszt élvezem a puncimban, eszembe nem jutna olajban csúszkálva henteregni.

A kanapékon volt, akit szoptak. Az első helyiségekben többen dugtak egymás mellett. A hangos zenétől nem lehetett hallani a kéjes hangokat, az élveztet, az élvezést. Aki az első körben nem csapott le a szabad ágyakra, annak nem jutott utána egy jó darabig hely.

A szóló pasik és a helyett nem találó párok, mint az oroszlán a ketrecben fel alá mászkáltak.

Én találtam egy szerencsétlen fiatal, helyes srácot, de vagy nem tetszettem neki, vagy zavarában az sem tudta hol van, nem igazán állt fel neki.

Ez most nem volt az a fergeteges party. Statisztikailag négyből általában egy-kettő rendezvény az, ami igazán emlékezetes tud lenni. (Nem csak itt, ez minden swinger rendezvényre vonatkozik.)

Az este pozitív hozadéka, hogy megismerkedtünk egy párral, ahol a pár hölgy tagja csak csajokkal van a swinger világában.

Egy rendkívül csinos, velem egyidős, formás nőcit képzeljetek el, nagyon-nagyon formás testtel és iszonyat jó fenékkel.

Kettő pillanat alatt vette le mindenkiről, hogy mit és hogy fog csinálni az éjszaka hátralevő részében.

Rendkívül imponált a rajongása, rendkívül vonzó volt a stílus, de én ezen e téren, mármint csajos témában csak a szárnyaim próbálgatom. Az biztos, akkora hatással volt rám, hogy az eddig „utálom a nőket” majd „nőkkel kizárólag csak passzívan” énem, kezd tovatűnni. Éledezik bennem eziránt a nő iránt a vágy. Bízom benne, hogy lesz még hozzá szerencsém, amennyiben ez így lesz egész biztos nem szalasztom el a lehetőséget.

Az este másik nagy tanulsága nekem és életem párjának is, hogy valljuk már be inkább gang-bang-es vagyok és Ő is azt szereti nézni, amikor három- négy csávó úgy megpakol, hogy a világom sem tudom.

A párcsere is szűkebb körben nagyon jó tud lenni, de nekünk az ilyen partikon inkább „anya három-négy fasszal körbe véve” szituáció az optimális.

Legközelebb ügyesebb leszek és lehalászok 3-4 pasit magamnak és persze beveszem a buliba a vonzó csajszit is. 😊

Hazaérve itthon kettesben szeretkeztünk egy nagyot életem párjával!

 

Szólj hozzá