2024. aug 07.

Tóparti petting party

írta: Swc Szu Szandra
Tóparti petting party

picsart_24-08-03_14-01-51-229.jpgImádom a forró nyári estéket és a vízpartot, így utunk egy vidéki medencés baráti találkozóra vezettet. Ha láttatok már hangulatos csoportszexre alkalmas környezetet, hát ez az. Minden várakozásomat felül múlta a vendégház a kis mesterséges tó partján, hatalmas terasszal, kültéri grillkonyhával, medencével és az emeleten szép tiszta szobákkal. A házikó a külvilág kíváncsisága elől elzárva hatalmas fákkal, kőkerítéssel és nádassal van körbe véve. Fantasztikus már-már romantikus helyszín az alapos meggyalázásomra. A szervezés, a kaja, az emberek kedvessége teljesen rendben volt, habár ez itt nem a csinos cicababák és izmos jóképű pasik gyülekezete. A pasik humorral és dumával mindent kompenzáltak és a kemény mag nem az a visszahúzódó típus, így a kapott élményekre semmiképp sem panaszkodhatom.

A hölgyek felhozataláról el kell mondanom, és kérem szépen ne vegyétek sznob picsa kritikának, hogy drága egytelen uram a „kegyelmes ég, mi ez?” jelzőt és a „vágásra érett” szóösszetételeket használta a legtöbb igencsak gömbölyded idomokkal megáldott nőre. Ízlések és pofonok, aki szeret „bálnára és rozmárra vadászni”, annak tudom ajánlani a helyet, de engem konkrétan volt, aki visszautasított mondván, hogy túl vékony vagyok és a nő 120 kg-nál kezdődik. Ilyen okkal sem hajtottak még el bulin, de hát mindennek oka van, minden szituációval csak egyre több leszek, nem esett rosszul, sőt végre a nem létező karcsúságommal is vittem a prímet. Ettől függetlenül én nem szeretnék olyan nő lenni, akit lisztbe kell forgatni, hogy megtalálják a lyukát.

Viszonylag korán kezdődött a party, így már délután fél ötkor megérkeztünk. A szervező megmutatta mit hol találunk. Engem már, mint „friss húst” vártak. A két főbetyár az italos asztalnál nagy hangon ezzel fogadott, már egy hete a képed küldözgetjük egymásnak, tűkön ülve vártunk.

  • És? Meg vagytok elégedve a látvánnyal? – kérdeztem vihogva
  • Sokkal jobb, mint vártuk. - kontráztak
  • Oh, drágáim még sok rajtam a ruha, várjátok csak ki, mindjárt ledobom a textilt és ha még iszom is, rendkívül erkölcstelen leszek.
  • Igen? Gyere csak, gyere! Mit iszol?

Nagy nevetések, ölelgetések, simogatások vették ezzel kezdetét. Ledobtam a ruhát és egy fényes, szivárványos fürdő tangába bújtam. Italokkal a kezünkben hátra csattogtunk a medencéhez, ahol már a korábban érkezők elkezdtek ráhangolódni az érzéki gyönyörökre.

A medence partján ültem, miközben hatalmas eszmecsere folyt a mi vagyunk a normálisok és a társadalom többi tagja nem az, a farkak méretéről, ki mekkora kan és kinek mi a fétise témakörökben.

Fodrász barátunknak láb fétise van, így egész héten azért aggódott, hogy nem lesznek szépek a lábujjaim, de mint kiderült, csávókánk hatalmas szerencséjére átmentem a rostán lábügyileg is, addig és úgy szopogathatta a szerinte meseszép lábujjaimat, ameddig csak akarta.

Aztán valahogy miközben a medence szélén ülve, lábamat a vízbe lógatva, kedvenc pezsgőm szürcsölve egyszer csak kérdés nélkül félrehúzta a tangám és nyalni kezdte a puncimat, ekkor az arcom előtt egy nem hatalmas, de azért pont épp elég vastag pénisz jelent meg, amit egyből szájjal kényeztetni is kezdtem. Hopp hopp, a másik oldalon is lett még egy szopogatni való. Jobbra nézek ott is farok, balra nézek ott is farok, közbe nyalják a húsevő virágom. Ez jól kezdődik, csuda fincsi mókának ígérkezik.

A vízben az egyik húsos hölgy hatalmas melleit markolászták, amik úgy emelkedtek fel, mint a hatalmasra felfújt mentőövek a felszínre, és csak ringtak és ringtak. Egy másik húsos hölgy a medence parton ülő párja farkát szopta és közben hátulról dugták. Nem a látványon, de azért a vízben, gumi nélküli dugáson kicsit kiakadtam. Nekem ez így nem lenne pálya. Ezt sokkal óvatosabban és higiénikusabban igyekszem kezelni. Szex, sok szex, változatos partnerekkel, de nem esztelenül bármilyen kockázatot felelőtlenül bevállalva. Minden esetre a hölgy arcán az élvezet nem volt utolsó látvány, a véleményemtől függetlenül izgatóan hatott rám, így a punci nyalásának befejeztével behuppantam a vízbe és az akkor már a medence szélén ülő két korábbi farkincám szopogattam felváltva időnként pezsgővel a számban.

Mivel a fiúk szerint hideg volt a víz, de leginkább kellő hangulatba kerültünk, kijöttünk a medencéből. Én a tőlem megszokott szégyenlős módon, meztelenül végig riszáltam a kis tavacska melletti ösvényen a házig és egyből felmentem az emeletre. Hódolóim pedig követtek egy pillanatra sem akartak kimaradni a huncutságból. A hármas kemény mag kezelésbe vett felváltva szoptam két farkat és hátulról basztak, majd jött még egy vállalkozó ő is beszállt. Basztak kutyában, basztak úgy, hogy a lában a nyakukban és közben minimum egy farok le volt tolva a torkomon. Ha épp nem volt kuki a számban mindenki számára elég jól hallhatóan adtam hangot az élvezetemnek. Hiába, ha valami jó, akkor nem csak halkan sóhajtozom, azt a szomszéd faluban is hallják. Amikor valaki egy kicsit pihenőbe vonult, követeltem, hogy BASSZATOK MÁR! Nem igazán simogattak és nem kérdezte senki mit szabad és mit szeretnék. Mocskosul gyalázták a puncim és a szám.

Dugtak és szépen lassan sorban mindenki valamilyen módon rám élvezett. Volt, aki csak szimplán az arcomra és a mellemre. Láb fétises barátunk a lábujjaim szopogatva élvezett el, miközben szoptam, és házigazdám is előkerült, miközben hanyatt fekve valaki dugott, úgy élvezett a számba, hogy megszeppeni sem volt időm. Hát micsoda úriemberek a friss barátaim, úgy vágtak partyba, ahogy azt illik. Egy szavam sem lehet, nagyjából érkezésünket követő három órán belül, úgy lettem megbaszva nagyjából egy óra időtartamban, hogy az sem tudtam ki vagyok. De pont erre vágytam. Isteni volt!

Életem párja, azt mondja már sajnált, mert hát mocskosul és alázóan bántak velem. Felvilágosítottam néha pont erre van szükségem. A fejem búbjától a lábam kis ujjáig néha egy ócska, alaposan szétbaszott három lyuk, két csöcs kell legyek. Ha bemész a medve barlangjába, ne lepődj meg, hogy a gigádra dugott farkaktól fuldokolsz.

Az a legjobb ezekben a partykban, hogy utána minden ítélkezés és megjátszás nélkül úgy eszünk, iszunk, beszélgetünk, viccelődünk, mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne, hogy 4-5 pasi gyalázott pár perccel ezelőtt, de úgy rendesen. Nincs pironkodás, nincs kérdés, nincs hú mekkora céda, mert ez  elfogadott ebben a közegben. A legújabb, hogy már magamban sem kell elrendeznem, atya ég megint mekkora egy szétbaszott, gecivel felkent lotyó vagyok.

A nagy cseverészés közben szépen lassan a kb. hetven főt számláló bulira sötétedett, ideje lett volna egy újabb gyalázó szeánsznak, de pajtikáim épp valamerre vadásztak, nem volt mit tennem potyát lesve ismét felmentem az emeletre.

Nagyon második gyalázás, legnagyobb bánatomra nem volt. Valamit maszatolgattam fent két-három palival, de valahogy nem éreztek rá a ritmusomra. Így tizenegy órakor beültünk az autóba és ott hagytuk a lenti szobákban csoportszexelőket.

Ezen a bulin hála a jó égnek nem voltak csak egymás mellett szexet imitáló párok. Itt azért elég hardcore nyomják. Összeszokott frankón egészséges csapat, akik kedvelik az „új husi” gyalázását.

Ugyan itt is van egy két szájtáti, aki csak azért jön buliba, hogy leszopják, mert dugni nem tud. Szeretném hangsúlyozni nagyon kevés férfi képes csoportban helytállni és keményen álló farokkal baszni hosszú-hosszú percekig. Pedig ők a nyerők! Fogadjátok elismerésem! Egyszerűen nem tudok betelni veletek!

Ezt a nézelődő, potyaszopásra vágyó brigádot valahogy csak ki kéne szűrni, micsoda gyönyörűséges órákig tartó csoportos döngetések lennének, ha végre mindenki beszállna. Atya ég már a gondolatától is, ahogy ezt írom tiszta nedves lett a bugyim.

A hazafele az úton nagyon lassan jöttünk na nem azért, mert visszahúzott a szívünk, hanem mert meseszép szarvasokkal volt tele az út széle. Gyönyörű agancsos példányok voltak mindenhol, akik az autó reflektorfényében minta minket néztek volna megszakítva békés legelészésüket.

Az autóban vettem észre, hogy a hajam teljesen összeállt helyenként valaki, vagy valakik nedvétől. Végül is 27 féle ápoló vitamin van benne, nem csak a bőrnek tesz jót, a hajammal is csodát művel. 😊 Fasza, a hajam is tiszta ondó! Mekkora úri nő vagyok, akartam mondani gecivel felkent lotyó!

Összességében kielégítő és jó buli volt, orgazmusban nem volt hiány, bár már leszokóban vagyok, hogy számolgassam.

Akkor maximálisan kielégítő egy ilyen Ókori Rómától örökölt orgia, ha a kéjérzetem fel tudják vinni olyan nyolcvan százalékra, és ezt folyamatosan sikerül 45-70 percig fent tartani és közben, lehetőség szerint legalább négyszer (sosem elég, minél többször 😊) meg vannak a mindent feledtető száztíz százalékos kiugrások és a mindent elsöprő remegéssel társuló le nem írható, mámorító, bizsergető, testet elgyengítő érzések. Minden vágyam, hogy amikor az első órácskának esetleg vége, akkor nekilássunk újra és újra, addig amíg nem tudok lábra állni.

„Nem dicső harcban, nem szelíd kötélen,
de ágyban végzem, néha ezt remélem.
Akárhogyan lesz, immár kész a leltár.
Éltem - és ebbe más is belehalt már.” (József Attila: Kész a leltár)

Szólj hozzá